Walmart rende Brain Corp "u più grande fornitore di robot di scansione d'inventariu in u mondu"

Sam's Club, u club di magazzini è u bracciu solu di i membri di Walmart, hà assuciatu cù u fornitore di AI Brain Corp per compie un rollout naziunale di torri di "scansione di stock" chì sò state aghjunte à e flotte esistenti di robot scrubber.
Fendu cusì, Walmart hà fattu Brain Corp "u più grande fornitore di robot di scansione d'inventariu in u mondu", secondu a cumpagnia.
"U nostru scopu originale in u Sam's Club era di trasfurmà ciò chì si spende per i scrubbers in qualcosa di più centratu nantu à i membri", disse Todd Garner, vicepresidentu di a gestione di i prudutti di u club.
"I nostri scrubbers autonomi sò andati sopra è oltre.In più di aumentà a cunsistenza è a frequenza di i pavimenti di pulizia, i scrubbers intelligenti furniscenu à l'impiegati infurmazioni impurtanti.
"À u Sam's Club, a nostra cultura hè centrata nantu à i membri.Questi scrubbers aiutanu l'impiegati à assicurà chì i prudutti sò in vendita, à u prezzu ghjustu, è faciule da truvà, infine facilitendu l'interazzione diretta cù i nostri membri.
A implementazione di quasi 600 torri di scansione d'inventariu in tutta a reta à a fine di ghjennaghju 2022 face à Brain Corp u primu fornitore mundiale di scanners d'inventariu robotici.
"A rapidità è l'efficienza cù quale Sam's Club hà implementatu a tecnulugia di vendita di a nova generazione hè una prova di a forza di a nostra squadra", hà dettu David Pinn, CEO di Brain Corp.
"Usendu a scansione di l'inventariu, i club di Sam in tuttu u paese anu accessu in tempu reale à una quantità enorme di dati d'inventariu critichi chì ponu utilizà per informà megliu a decisione, gestisce i club in modu più efficace è furnisce una sperienza di club megliu.membru".
Utilizendu un disignu di doppia funzione, u primu di u so tipu, u putente novu scanner hè statu installatu nantu à i quasi 600 scrubbers automatichi digià implementati in i Club di Sam in tuttu u paese.
Torri chì gestiscenu u sistema operatore BrainOS alimentatu da AI, BrainOS, combina l'autonomia di a prima classe è a facilità d'utilizazione cù i dispositi robusti.
Una volta installate nantu à i scrubbers, e torri di scansione d'inventariu cunnessi à a nuvola recullanu dati mentre si movenu in modu autonomu intornu à u club.Quandu a funziunalità si sviluppa, l'infurmazioni cum'è a localizazione di u produttu, a conformità di u planogramma, i livelli di stock di produttu, è i cuntrolli di precisione di i prezzi seranu dispunibili à i club.
Ogni funzione elimina a necessità di prucessi manuali chì consumanu tempu è potenzalmentu imprecisi chì ponu impactà a dispunibilità di u produttu, l'esperienza di i membri, o risultatu in perdi per un ordine imprecisu.
Filed Under: News, Warehouse Robotics Tagged With: Culleghi, Megliu, Cervellu, Club, Club, Cumpagnia, Chjave, Dati, Esperienza, Genere, Funzione, Target, Dentru u Club, Capisce, Inventariu, Creazione, Produttu, Robot, Sam, Scan, scan, scrubber, venditore, tempu, torre, walmart
Fundatu in May 2015, Robotics and Automation News hè avà unu di i siti più letti di u so tipu.
Per piacè susteneci diventendu un abbonatu pagatu, o attraversu publicità è sponsorizazione, o acquistendu beni è servizii da a nostra tenda, o una cumminazione di ciò chì sopra.
Stu situ web è rivista assuciata è newsletter settimanale sò creati da una piccula squadra di ghjurnalisti esperti è prufessiunali di i media.
Se avete suggerimenti o cumenti, sentite liberu di cuntattateci à qualsiasi indirizzi email in a nostra pagina di cuntattu.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022